FANDOM

Strzała
Aerrow
Przynależność/Szwadron Podniebni Rycerze
Storm Hawks
Stanowisko Lider
Rasa człowiek
Kolor oczu oliwkowe
Kolor włosów czerwone
Aktor Michał Głowacki
Status Żywy
„-Czy ty wiesz, co właśnie zrobiłeś?!
-Tak. Uratowałem Atmosię przed tobą. A zwę się Strzała, ze Strom Hawks!”
— Krótka rozmowa Cyclonis i Strzały po zniszczeniu Kamienia Aurory

Strzała (ang. Aerrow) jest Podniebnym Rycerzem oraz liderem Storm Hawks. Posiada własnego pupila, będącego jednocześnie drugim pilotem, Radarra.

Historia Edytuj

Strzała jest najprawdopodobniej synem Piorunującego Błyska, pierwszego lidera Storm Hawks.

Do 14 roku życia żył na Terra Neverlandis razem z Fają i Piątakiem, chroniąc krainę przed grupą Cyklonistów, której członkiem był Szmelc. Gdy Strażnicy (goście zmieniający się w ptaki, umiejący przepowiadać przyszłość) podarowali mu mapę oraz klucz do Kondora jako, że jest dziedzicem Piorunującego Błyska, Szmelc pomógł pojmanej trójce uciec na Pustynie, aby mogli odszukać Kondora. Tam też spotykają Bociana.

Po pokonaniu Cyklonistów i wyrzuceniu z krainy, Strzała i jego przyjaciele postanawiają opuścić swój dom, odbudować Storm Hawks i chronić całą Atmosje.

Wygląd Edytuj

Strzała jest wysokim nastolatkiem o zielonych oczach i czerwonych włosach. Zazwyczaj ubiera czerwono-niebieski kombinezon z elementami zbroi i srebrne metalowe ochraniacze na skórzane, brązowe buty. W jednym z odcinków miał zielone (właściwie khaki) spodnie oraz przepaskę na włosach, oprócz tego pomalował sobie twarz na czerwono, pomalował się błotem.

Charakter Edytuj

Strzała jest urodzonym liderem- śmiały, odważny, energiczny, przystojny, inteligentny i ogólnie jest super hardcorem, bo rozciska niepokonanego przez nikogo innego Ciemnego Asa. Strzała jest odpowiedzialny i miły, nie wspominając o jego uroku osobistym. Lubi ryzykować, a walkę traktuje jak zabawę. Cechuje go duże wyczucie honoru i sprawiedliwości. Jest szanowany przez cały szwadron, który traktuje jak swoją rodzinę.

Walcząc z Ciemnym Asem, Strzała zachowuje się tak, jakby wyrównywał jakieś stare rachunki, odkąd dowiedział się, że to Ciemny As zabił jego (prawdopodobnie) ojca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki